Menu
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΟΥ

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΣΙΛΙΚΟΝΟΥΧΟ ΚΑΡΒΙΔΙΟ SIC AUDI / SEAT / VOLKSWAGEN

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΣΙΛΙΚΟΝΟΥΧΟ ΚΑΡΒΙΔΙΟ SIC AUDI / SEAT / VOLKSWAGEN
ΦΙΛΤΡΟ DPF ΣΙΛΙΚΟΝΟΥΧΟ ΚΑΡΒΙΔΙΟ SIC AUDI / SEAT / VOLKSWAGEN
  • Κωδικός Προϊόντος: AS/FD7005Q
  • Διαθεσιμότητα: Παράδοση σε 1 - 3 ημέρες
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Πληρωμή στον courier με χρεωστική ή πιστωτική
  • 24 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας
  • Τηλ. παραγγελιών 2691060553

Αγοράστε Τώρα. Πληρώστε Αργότερα με Klarna.

616€
Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
ΦΙΛΤΡΟ DPF ΣΙΛΙΚΟΝΟΥΧΟ ΚΑΡΒΙΔΙΟ SIC AUDI / SEAT / VOLKSWAGEN DPF φίλτρο μικροσωματιδίων (αιθάλης) με μήκος 1200 mm, ενισχυμένο με σιλικονούχο καρβίδιο (SiC ή καρβίδιο του πυριτίου) για καλύτερες θερμοανθεκτικές ιδιότητες και αντοχή. Αναλυτικότερα, το DPF (Φίλτρο Μικροσωματιδίων Πετρελαίου) είναι μια συσκευή, η οποία τοποθετείται στο σύστημα εξαγωγής των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων (diesel) αυτοκινήτων για την επίτευξη της μείωσης εκπομπών αιθάλης, ώστε να πληρούν τα ευρωπαϊκά και ελληνικά πρότυπα εκπομπών ρύπων, που εφαρμόστηκαν στα επιβατικά αυτοκίνητα απαραίτητα από το 2009 και μετά βάση προδιαγραφών Euro 5. Κυρίως φιλτράρει τα τοξικά, μικροσκοπικά σωματίδια, τα οποία εκπέμπονται με τα καυσαέρια του κινητήρα και στόχος του είναι να μειώσει κατά 80% τις εκπομπές των βλαβερών μικροσωματιδίων (ακάθαρτα σωματίδια άνθρακα), που διαρρέουν στην ατμόσφαιρα και μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα, τόσο στο περιβάλλον όσο και στην υγεία των ανθρώπων. Επειδή όμως τα φίλτρα έχουν περιορισμένο χώρο αποθήκευσης, τα μικροσωματίδια που κατακρατούνται πρέπει να «καίγονται» τακτικά και να αναγεννάται το DPF. Αν η συσσωρευμένη αιθάλη «μπλοκάρει» τη λειτουργία του φίλτρου, τότε ο κινητήρας και το turbo μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί και να χρειάζεται επισκευή. - Υλικό: Σιλικονούχο καρβίδιο (SiC/καρβίδιο του πυριτίου). - Original: 1K0254700JX / 1K0254701NX / 1K0254702RV / 1K0254702RX / 1K0254705MX / 3C0254700KX / 3C0254700PX / JZW254700MX / 1K0254705LX / JZW254700LX. - Μήκος: 1200 mm. - Βάρος: 7,85 kg. Συμβατό με: AUDI A3 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 6/06>6/08 AUDI A3 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 6/06>5/10 SEAT ALTEA 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 10/05>5/10 SEAT ALTEA 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 11/05>11/10 SEAT LEON 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 11/05>5/10 SEAT LEON 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 5/06>5/10 SEAT TOLEDO 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 10/05>5/09 SEAT TOLEDO 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 1/06>5/09 SKODA OCTAVIA 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 5/06>11/09 SKODA OCTAVIA 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 11/05>5/10 SKODA SUPERB 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 3/08>11/10 SKODA SUPERB 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMP 3/08>3/10 VOLKSWAGEN CADDY 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 6/05>6/10 VOLKSWAGEN CADDY 1.9TDI DPF 1896 cc 55 Kw / 75 cv BSU 9/05>8/10 VOLKSWAGEN CADDY 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 5/08>8/10 VOLKSWAGEN EOS 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 5/06>5/08 VOLKSWAGEN GOLF PLUS 1.9TDI DPF 1896 cc 66 Kw / 90 cv BXJ 11/07>1/09 VOLKSWAGEN GOLF PLUS 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 11/07>12/08 VOLKSWAGEN GOLF PLUS 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 12/05>12/08 VOLKSWAGEN GOLF PLUS 2.0TDI DPF 1968 cc 96 Kw / 131 cv BVB 5/06>12/08 VOLKSWAGEN GOLF V 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 8/05>11/08 VOLKSWAGEN GOLF V 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 12/04>11/08 VOLKSWAGEN JETTA 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 8/05>10/10 VOLKSWAGEN JETTA 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM 10/05>6/07 VOLKSWAGEN PASSAT VI 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 3/05>5/09 VOLKSWAGEN PASSAT VI 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMP 3/05>5/09 VOLKSWAGEN TOURAN 1.9TDI DPF 1896 cc 77 Kw / 105 cv BLS 5/08>5/10 VOLKSWAGEN TOURAN 1.9TDI DPF 1896 cc 66 Kw / 90 cv BXJ Ch>|6_260000 7/06>9/06 VOLKSWAGEN TOURAN 2.0TDI DPF 1968 cc 103 Kw / 140 cv BMM Ch>|6_260000 12/05>9/06
Ετικέτες: over5 , amcat